اموزش تمامی فینیشر ها



نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش تمامی فینیشر ها و آدرس amozeshwwe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





You think you know me



On this day I see clearly everything has come to life
bitter place and a broken dream
And we leave it all behind

On this day it's so real to me
Everything has come to life
Another chance to chase a dream
Another chance to feel
Chance to feel alive

i have been defeted and brought down
droped to my knees when hope went
out ohhhhh they time has come to change my ways

On this day I see clearly everything has come to life
bitter place and a broken dream
And we leave it all leave it all behind (yeah)

I'll never long for what might have been
no regret won't waste my life again ohhhh
I won't look back
I'll fight to remain


On this day I see clearly everything has come to life
A bitter place and a broken dream
And we'll leave it all behind

On this day it's so real to me
Everything has come to life
Another chance to chase a dream
Another chance to feel
Chance to feel alive

Fear will kill me, all I could be
Lift these sorrows
Let me breathe, could you set me free
Could you set me free

On this day I see clearly everything has come to life
A bitter place and a broken dream
And we'll leave it all behind

On this day it's so real to me
Everything has come to life
Another chance to chase a dream
Another chance to feel
Chance to feel alive




تو فکر می کنی منو میشناسی...

در امروز من به خوبی میبینم همه چیز به زندگی اومده
محل تلخ و رویاى شكسته شده ‌است
و ما انها رو در پشتمون رها می کنیم.

در امروز این خیلی برایه من واقعی است
همه چیز به زندگی برگشته
یک شانس دیگر برایه دنبال کردن یک رویا
یک شانس دیگر برایه احساس
شانس دیگر برایه احساس کردن زنده بودن

من شکست خورده بودم و افتاده بودم
به زانو افتادم و تمام امیدم به باد رفت
اوووووووووه ولی الان زمان اومده تا راه ها برایه من باز شه.

در امروز من به خوبی میبینم همه چیز به زندگی اومده
محل تلخ و رویاى شكسته شده ‌است
و ما انها رو در پشتمون رها می کنیم.

هیچ اشتیاقی برایه چیز هایه گذشته ندارم
افسوس خوردن فقط وقت طلف کردن است
به عقب نگاه نمی کنم
میجنگم تا بمونم

در امروز من به خوبی میبینم همه چیز به زندگی اومده
محل تلخ و رویاى شكسته شده ‌است
و ما انها رو در پشتمون رها می کنیم.


در امروز این خیلی برایه من واقعی است
همه چیز به زندگی برگشته
یک شانس دیگر برایه دنبال کردن یک رویا
یک شانس دیگر برایه احساس
شانس دیگر برایه احساس کردن زنده بودن

ترس من را خواهد کشت
این غم ها رو بردار
بزار نفس بکشم که با این کار میتونی من رو ازاد کنی
که با این کار میتونی من رو ازاد کنی


در امروز من به خوبی میبینم همه چیز به زندگی اومده
محل تلخ و رویاى شكسته شده ‌است
و ما انها رو در پشتمون رها می کنیم.


در امروز این خیلی برایه من واقعی است
همه چیز به زندگی برگشته
یک شانس دیگر برایه دنبال کردن یک رویا
یک شانس دیگر برایه احساس
شانس دیگر برایه احساس کردن زنده بودن

نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت21:16---25 بهمن 1391
KHEYLI HAL KARDAM

amin
ساعت21:15---25 بهمن 1391
KHEYLI HAL KARDAM

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 دی 1390برچسب:, ] [ 15:41 ] [ amin ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




statistics

IS